En af drengene...? - Abonner på emne - Tilbage til oversigt
10
Skrevet: 06/10-2009
Hej! Nu ved jeg ikke om i har hørt et lignende spørgsmål, men nu kommer det i hvert fald ;D

Piger som mig (altså seje piger med nogle drengede interesser ), har det ofte med at støde på problemet, at drenge kun ser dem som en ven. Altså, man er bare en af drengene, en god ven. Venskab er selvf. en super værdifuld ting og kan vare længere end et forhold. Men, ville det ikke være fedt med en kæreste man havde meget tilfælles med, gaming og lignende??

Noget som forklarer dét dilemma godt, er Taylor Swifts sang "You belong with me". Der synger hun netop til en dreng, som tydeligvis er sammen med den forkerte, om at hun ikke er ligesom hans kæreste, der er en snob. Hun er sjov, afslappet og forstående, og ikke snobbet ligesom den anden pige..

http://www.youtube.com/watch?v=cFyhCeixlBo&feature=related

Man skal selvf. passe på, både som pige og dreng, da man ikke vil ødelægge et venskab. Men man kan altså godt være mere end det. Vi er trods alt piger, og kan, by the record, jo være lige så pæne som alle andre piger... :b

Så, vil tillade mig at spørge på os pigers vegne, og høre jeres ærlige mening?

Piger kan også game. Citat slut.
<- 1 2 3 4 5 6 7 ->
Skrevet: 07/02-2010
Rolig nu, KNAAC skal først lige have scoret alle pigerne på MSN-listen.
Men med de ultrahemmelige ninja-instrukser du giver ham, kommer han jo til at drukne i østrogen!
Der skal jo også være nogle kvinder tilbage til resten af den menneskelige race.

Skrevet: 07/02-2010
Haha, Ronni han ved sgu hvordan man scorer damer
Også kaldet "Legend" af nogle tosser.
<- 1 2 3 4 5 6 7 ->
Senest indloggede medlemmer:
KNAAC
Jesper Kragh
Mohammad Djafar
TobiasM
Marddos
Statistik: Udvidet
Medlemmer: 893