Det store Julemysterium (information) - Abonner på emne - Tilbage til oversigt
10
Skrevet: 01/12-2009
Hej alle N-gamere! Jeg vil forsøge at lave en slags jule-rpg mysterium. Det kommer til at foregå således:

Jeg laver en tråd og hver dag skriver jeg et indlæg i den. Disse kan variere fra noget brugbar information til bare at være "Dag 2" (hvilket det for det meste vil være).

I første indlæg skriver jeg forskellige valgmuligheder, hvor man kan gå hen, hvem man kan tale med etc. Det gælder så om at løse mysteriet selv, eller i samarbejde med andre. Man har et valg eller "action" om dagen. Sin action skriver man til mig i en besked og jeg vil derefter svare (når jeg er online), hvad der følgende sker.

Som man nok kan se er der forskellige muligheder historien kan udvikle sig på, alt efter hvilke valg man træffer. Derfor er den information I får af mig sendt som besked så andre ikke kan få fordel af jeres research. Man kan således "handle" informationer med hinanden, hvis man kan se sin fordel deri.
Nogle gange skal man måske endda samarbejde med andre for at komme videre.

Jeg overvejer brugen af items, men er ikke helt afklaret endnu.

Jeg stoler selvfølgelig på deltagernes ærlighed, da man kun ødelægger det for sig selv, hvis man forsøger at snyde.

Hvis man ønsker at deltage så klik på linket:"Det store Julemysterium", læs indlægget (der vil indlede legen som et oplæg til tilmelding) og skriv en besked til mig.

Dette emne vil fortsat blive benyttet til diskussion eller tilkendegivelse af informationsdelingsvillighed.

Held og lykke og god fornøjelse til alle!

Deltag i "Det store Julemysterium" her på N-gamez
<- 1 2 3 4 5 ->
Skrevet: 18/01-2010
Det er mig, ja. Ved om en rundvisning.
€ Patrick Andersen € Spilarkivar €
€ Kontakt: € patrick@n-gamez.comNG Mail
€ Patte's the name, Nintendo's my game €
€ Batteries not included! €
Skrevet: 07/02-2010
Vil lige til slut give noget info.

Jeg gik med til at fortsætte "Det store Julemysterium" da der var 5 der tilkendegav interesse for en afslutning. Der er indtil videre kun 3 der har skrevet (også selvom jeg har ventet en del tid, af netop denne årsag).

Hvis interessen er så lav, ved jeg ikke om det er værd at fortsætte. Det døde sådan lidt før jul.

Deltag i "Det store Julemysterium" her på N-gamez
Skrevet: 08/02-2010
Så de fik ikke reddet julen? Jeg tror jeg vil prøve at være med næste år, hvis jeg får lidt bedre tid fra de uniopgaver.Men vi må håbe, at vi kan få reddet julen næste år.

Nej, det er altså ikke en pibe!

Tjek desuden mit blogindlæg: "Ateisme og Gøgl" og dette essay om subkulturer i halo 3
Skrevet: 08/02-2010
Vi var tæt på ellers
Team Falster Gaming [TFG] - tfg.n-studios.dk
<- 1 2 3 4 5 ->
Senest indloggede medlemmer:
KNAAC
Jesper Kragh
Mohammad Djafar
TobiasM
Marddos
Statistik: Udvidet
Medlemmer: 893