K: GI Joe/Action Force Legetøj - Abonner på emne - Tilbage til oversigt
Skrevet: 01/02-2010
Jeg søger det gamle GI Joe/ Action Force legetøj som kom fra 1983 til 1994 ca. Alt har interesse. Både maskiner og figurer.

Der må da være nogle herinde fra den generation som har en kasse stående på loftet

Så skriv endelig og vi kigger på det.

Goldeneye - godfather of fps
<- 1 ->
Skrevet: 05/02-2010
Kan det virkelig ikke passe der er nogen fra den generation der legede med dem i deres barndom, og har en kasse med det stående på loftet
hvis jeg har noget fra dengang (ville jo så være omkring 94) så er det meget sikkert smidt ud. Det eneste legetøj der gemmes hjemme ved min mor er en dukkevogn, nogle bamser, tegneseriehæfter og alt vores lego
Beklager.

Men hvad er det overhovedet? Det ringer slet ikke en klokke ved mig... Måske jeg lige skulle google det

Er det ikke bare et tidligt stadie af Action Man?

Det var det ultimative drenge legetøj sidst i 80'erne

http://www.yojoe.com/action/

De gamle figurer fra omkring 60'erne er forløberen til Action Man. Men i 1982 blev de redesignet i samme størrelse som Star Wars figurene på grund af deres succes, og sendt på markedet, sammen med en tegneserie fra Marvel. Legetøjet og tegenserien kørte så frem til 1994 hvor de stoppede det. Er så senere blevet blevet opdateret, og kører nu i bedste velgående. Men det er altså de gamle ting jeg er interesseret i

okay. Desværre, det har jeg slet ikke haft kontakt til i min barndom Så kan ikke engang skrive til venner og bekendte.
Jeg har set en del steder at man kan få G.I Joe figurer og køretøjer igen efter at der kom en film sidste år. Kan ikke huske lige præcis hvor, men har da set dem.

Jeg havde selv en del af lejetøjet i min barndom og var kæmpe fan. men det er snart 20 år siden, så jeg er ret så sikker på at det ikke eksistere mere desværre.

• Jesper Nielsen • N-Gamez Moderator •
• Kontakt - Privat • ezze17@hotmail.com •
• Kontakt - N-Gamez relateret • jesper@n-gamez.com •

Det eksistere skam stadig. Har en pæn del derhjemme.

Det skal ikke være det nye naturligvis. Det er nostalgien der gør det

Jesper, du har ikke stadig noget liggende gemt på loftet/kælderen fra da du var knejt?

Nej jeg ved med højste sikkerhed at det er smidt ud. Der bleve ryddet op i alt hvad der var på loftet i sommers, og der er jeg ret sikker på at det røg på genbrugen desværre
• Jesper Nielsen • N-Gamez Moderator •
• Kontakt - Privat • ezze17@hotmail.com •
• Kontakt - N-Gamez relateret • jesper@n-gamez.com •

Æv æv
Kender Jess ikke G. I. Joe!!? Selv jeg, en 16-årig knejt kender ham! Sorry for off-topic, synes bare lige det var ret vildt
¤ Patrick Andersen ¤ Spilarkivar ¤
¤ Kontakt: ¤ patrick@n-gamez.com ¤ NG Mail ¤
¤ Patte's the name, Nintendo's my game ¤
¤ Batteries not included! ¤
Skrevet: 22/02-2010
GI Joe er ikke en mand Men mange.

Har evt en masse at bytte mede eller sælge hvis der er nogen interesserede. Og køber naturligvis stadig

<- 1 ->
Senest indloggede medlemmer:
KNAAC
Jesper Kragh
Mohammad Djafar
TobiasM
Marddos
Statistik: Udvidet
Medlemmer: 893
Forumposter: 50734
Spil: 2075