Wii Speak venner - Abonner på emne - Tilbage til oversigt
Skrevet: 02/02-2010
Hej

Jeg tænkte på om vi ikke skulle have et emne her på NG om Wii Speak?

Guide til Wii Speak

Wii Speak er en mikrofon som man kan købe i nogen butikker til 130-350 kr. Man tilslutter sin Wii Speak til en af Wiis 2 USB indgange
Så skal man downloade Wii Speak Channel på Wii Shop Channel. Det er gratis.
Så skal man bare registrere nogle Wii Speak brugere på sin Wii Speak Channel også kan man snakke gratis med hinanden Det kræver selvfølgelig en internet forbindelse.

Formålet med dette emne er at man her kan aftale at bytte sin Wii Speak FC også møde hinanden på Wii Speak Channel. På den måde kunne det jo være at man fik en rigtig god ven

Er der nogen der er friske på at blive Wii Speak venner?

Husk at tjekke
min blog
<- 1 ->
Skrevet: 03/02-2010
HAHAaaa. Fuck how hillarious. Lige så snart jeg så navnet vidste jeg det var KNAAC. Men venter lige til monster hunter kommer så kan jeg godt give en kode eller noget.
Skrevet: 07/02-2010
Okay Du skriver bare når du er klar på Wii Speak
Husk at tjekke
min blog
Skrevet: 26/04-2010
har tænkt at købe en mic men gider ikke at gå ud og lede i en butik hvor de ikke har det på lager
Skrevet: 27/04-2010
Du kan tit finde Wii Speak mikrofon i Fona, Gamestop og i Arnold Busch eller hvordan det nu staves I Fona koster den 150 kr og i Arnold Busch koster den vidst det samme eller ca. det samme.

I Gamestop... der tror jeg at den koster 200 kr.

Jeg giver ingen garanti for at det er de præcise priser. Jeg mener at de koster ca. det som jeg har skrevet.

Er der nogen der vil være Wii Speak venner?

Husk at tjekke
min blog
<- 1 ->
Senest indloggede medlemmer:
KNAAC
Jesper Kragh
Mohammad Djafar
TobiasM
Marddos
Statistik: Udvidet
Medlemmer: 893
Forumposter: 50734